1. Навчально-методичне
і технічне забезпечення.
1.1.Відповідність
обладнання класу до типового переліку, забезпечення наочними посібниками,
роздатковим матеріалом, матеріалами для проведення тематичних оцінювань. Стан
виготовлення саморобних навчально-наочних посібників.
1.2.Забезпечення
технічними засобами навчання та наявність умов для їх комплексного
використання.
1.3.Систематизація
обладнання, наочних посібників та роздаткового матеріалу.
1.4.Стан
зберігання обладнання, навчально-наочних посібників, технічних засобів
навчання.
1.5.Забезпечення
учнів підручниками.
1.6.Забезпечення
бібліотеки літературою для молодших школярів.
2. Підготовка
вчителя до уроку.
2.1.Знання та розуміння
вчителем вимог навчальної програми, інших нормативних документів, методичних
рекомендацій з питань викладання предметів та їх реалізація у практичній
діяльності.
2.2.Ознайомлення
учителя з інноваційними педагогічними технологіями, передовим педагогічним
досвідом.
2.3.Стан
календарного планування (відповідність планування вимогам навчальної програми;
доцільність розбивки тем за тематичними оцінюваннями).
2.4.Стан
поурочного планування.
2.5.Забезпеченість учителя фаховою та методичною літературою, фаховими періодичними
виданнями.
2.6.Самоосвітня
робота вчителя.
3. Навчально-виховна робота на уроці.
3.1.Якість
навчально-виховної роботи на кроці.
3.1.1.Ступінь
перебудови навчально-виховного процесу на засадах гуманізму, демократизму,
застосування нових підходів до організації навчально-виховного процесу з
утвердженнями педагогіки особистості.
3.1.2.Доцільність визначення та ступінь реалізації навчальних, виховних та
розвивальних завдань уроку. Прогнозування навчальної діяльності на кінцевий
результат.
3.1.3.Раціональність вибору структури уроку. Дотримання логіки уроку незалежно від
форми його проведення.
3.1.4.Оптимальність застосування форм, методів, прийомів і засобів навчальної роботи
учнів і вчителя, поєднання традиційних і нетрадиційних методів роботи.
3.1.5.Планування
та організація самостійної роботи школярів на уроці. Зміст самостійних робіт.
Формування в учнів навичок самостійного здобування знань.
3.1.6.Диференціація та індивідуалізація навчальної діяльності школярів.
3.1.7.Робота з
виділення в змісті виучуваного матеріалу найголовнішого та його безпосереднє
засвоєння на уроці.
3.1.8.Науковість
викладання, доступність сприймання учнями програмового матеріалу.
3.1.9.Використання наочності, технічних засобів навчання.
3.1.10.Систематизація знань, умінь і навичок школярів.
3.1.11.Використання між предметних та внутрішньо предметних зв’язків.
Система роботи з повторення виучуваного матеріалу.
3.1.12.Організація домашніх завдань. Диференціація та індивідуалізація їх.
3.2.Методика
перевірки та оцінки рівня навчальних досягнень школярів.
3.2.1.Знання
вчителем та учнями критеріїв оцінювання.
3.2.2.Ефективність застосування методів, форм, прийомів та засобів контролю рівня
навчальних досягнень школярів.
3.2.3.Об’єктивність оцінювання
рівня навчальних досягнень школярів (на основі зіставлення результатів
інспекторського, директорського та вчительського контролів).
3.3.Стан ведення учнівської документації.
3.4.Стан ведення класних журналів.
4. Позакласна
робота з предметів.
5. Результативність
навчально-виховної роботи.
5.1.Стан виконання навчальної програми.
5.2.Відповідність рівня
навчальних досягнень школярів державним вимогам до рівня
загальноосвітньої підготовки, вимогам
програм з предметів.
Немає коментарів:
Дописати коментар