- Опора на
мету в управлінні навчанням молодших школярів на уроці.
- Наукова
й методична грамотність учителя в постановці запитань.
- Прийоми,
які використовує вчитель для підтримки активної уваги протягом уроку.
- Реалізація
виховної та освітньої функцій оцінки на уроці.
- Ефективність
використання ІКТ на уроці.
- Реалізація
принципу науковості на уроці.
- Реалізація
принципу зв'язку навчання з життям.
- Реалізація
принципу наочності в навчанні.
- Використання
можливостей кабінету в навчальному процесі.
- Індивідуальна
робота на уроці.
- Робота
вчителя над культурою ведення зошита.
- Словникова
робота на уроці.
- Створення
на уроці проблемно - пошукових
ситуацій.
- Стимулювання
діяльності учнів на уроці.
- Робота
вчителя над розвитком мови.
- Розвиток
навичок читання та прищеплення любові до читання.
- Розвиток
мовлення учнів на уроці.
- Ефективність
методів та прийомів перевірки якості учнівських знань.
- Використання
краєзнавчого матеріалу на уроці.
- Практична
спрямованість навчання учнів на уроці.
- Організація
діяльності учнів із застосуванням знань у нових умовах.
- Формування
в учнів загальнонавчальних навичок та вмінь.
- Розвиток
логічного мислення учнів на уроці.
- Організація
різних видів роботи на уроці.
- Активізація
діяльності на уроці.
- Пошук
причини слабких знань учнів.
- Організація
роботи вчителя над домашнім завданням для учнів на уроці.
- Методика
пояснення домашнього завдання на уроці.
понеділок, 13 березня 2017 р.
Мета відвідування уроків
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар